Пошуковий запит: (<.>A=Вишнікіна О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Вишнікіна О. В. Хімічна експертиза якості косметичних засобів, що імпортуються в Україну [Електронний ресурс] / О. В. Вишнікіна, О. А. Лихолат // Вісник Академії митної служби України. Сер. : Технічні науки. - 2009. - № 1. - С. 69-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsutn_2009_1_13
|
2. |
Лихолат О. Контроль залишкових гормональних препаратів у харчових продуктах [Електронний ресурс] / О. Лихолат, О. Вишнікіна // Товари і ринки. - 2011. - № 1. - С. 183-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tovary_2011_1_27
|
3. |
Вишнікіна О. В. Ідентифікація коньячної продукції за допомогою спектрофотометричного методу [Електронний ресурс] / О. В. Вишнікіна, О. Ю. Вашкевич // Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. - 2011. - Вип. 2. - С. 382-389. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pt_2011_2_60
|
4. |
Навроцька Н. Г. Про ідентифікацію виробів з хутра за УКТ ЗЕД [Електронний ресурс] / Н. Г. Навроцька, О. В. Вишнікіна // Вісник Академії митної служби України. Сер. : Економіка. - 2013. - № 2. - С. 116-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsue_2013_2_17
|
5. |
Лихолат О. А. Проблеми класифікації шкіряного одягу [Електронний ресурс] / О. А. Лихолат, О. В. Вишнікіна, Н. Г. Навроцька // Митна безпека. - 2014. - № 2. - С. 24-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mb_2014_2_6
|
6. |
Лихолат О. А. Нетарифні заходи регулювання експортно-імпортних операцій (на прикладі косметичних засобів) [Електронний ресурс] / О. А. Лихолат, Н. А. Білова, О. В. Вишнікіна, А. А. Булейко // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. - 2012. - Вип. 2. - С. 44-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchtei_2012_2_7
|
7. |
Лихолат О. А. Українські superfoods: економічні, екологічні, психофізіологічні, гастрокультурні аспекти [Електронний ресурс] / О. А. Лихолат, О. В. Вишнікіна, О. С. Матухно // Науковий погляд: економіка та управління. - 2023. - № 1. - С. 128-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsue_2023_1_20
|
8. |
Сабіров О. В. Інструменти популяризації підприємств ресторанного господарства у соціальних мережах [Електронний ресурс] / О. В. Сабіров, О. В. Вишнікіна, В. А. Язіна // Причорноморські економічні студії. - 2021. - Вип. 71. - С. 123-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bses_2021_71_21
|
9. |
Лихолат О. А. Диверсифікація діяльності готельно-ресторанного підприємства як спосіб підвищення конкурентноздатності [Електронний ресурс] / О. А. Лихолат, О. В. Вишнікіна, Д. К. Апалькова // Системи та технології. - 2023. - № 1. - С. 141-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vamsutn_2023_1_19
|